APOLLO’S HEGEMONY – firma suplementacyjna, której nazwa nie jest przypadkowa. Apollos, w mitologii greckiej, uważany był za za boga piękna, zdrowia, życia i śmierci, porządku i muzyki. Taki też cel przyświeca owej marce.
Głównym celem firmy jest, chęć wspierania pracy całego organizmu, zarówno pod kątem fizycznym, jak i psychicznym. Receptury i dawki składników ustalane są w oparciu o dostępną literaturę naukową, a także analizy rynku, by w jak największym stopniu usatysfakcjonować klienta. Oferta komponowana jest nie tylko w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb, ale także w celu wypełnienia nisz rynkowych, dostarczając produkty ekskluzywne i rzadkie.
Marka jako jedna z pierwszych zaczęła dostarczać na rynek preparaty, wyróżniające się pod kątem odpowiedniej standaryzacji na poszczególne składniki aktywne, odpowiednie dawki poszczególnych substancji oraz brak modyfikacji genetycznych. Można tu przytoczyć przykłady: Rhodiola rosea, która standaryzowana jest na salidrozydy (min 3% = 15 mg / kaps) a nie rozawiny, przebadanych w niezależnym laboratorium Hamilton, pod kątem zawartości danych substancji: Ashwagandhy Diamond ( min 7% witanafolidów = 35 mg / kaps) czy HPLC (10,5% witanafloidów), Fish Oil (330 mg EPA, 220 mg DHA) oraz Ultra fish oil (500 mg EPA, 250 mg DHA), Diamond fish oil D3K2 (330 mg EPA, 220 mg DHA, 2000 IU D3, 50 mcg K2MK7), bifido forte (20 mld jednostek, magnesium malate (700 mg jabłczanu magnezu w tym 85 mg magnezu / kaps), wymienionego wcześniej Różeńca górskiego. Producent także dba o to, aby substancje mogły być stosowane przez wegan: stosuje kapsułki, które nie są pochodzenia zwierzęcego i rozszerzył swoją ofertę wegańskie białko, które nie zawiera soi, a jednocześnie posiada w składzie innowacyjne białko drożdżowe.
Firma spełnia najwyższe Europejskie Standardy Produkcji i Magazynowania bazujące na standardzie farmaceutycznym GMP oraz HACCP.